måndag 19 juni 2017

[TS3] 9 av 15 - Bästa och sämsta världen

Vilken värld tycker du mest samt minst om att spela i? Motivera.



Jag använder bara EA:s världar, de fungerar bäst i mitt spel. Jag tycker mycket om att spela i Hidden Springs, speciellt när jag spelar i generationer. Ett väldigt fint och trevligt ställe med mysiga parker och gott om plats för egna byggen.

Minst favorit, bland de världarna jag har tillgång till, är Bridgeport. Jag har lessnat lite på detta ställe, inte minst på höghusen och de sega hissarna. Det är även en ojämn terräng på andra sidan bron, där jag gillar att bo, och ont om plats att bygga hus.

Här är en liten topplista med alla världar som jag har i mitt spel:
  1. Hidden Springs
  2. Appaloosa Plains
  3. Isla Paradiso
  4. Sunset Valley
  5. Twinbrook
  6. Bridgeport

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar