måndag 10 april 2017

[TS3] 4 av 15 - CC eller CC-free?


Min favorittrappa och min favoritdörr.

Valet är enkelt: CC.
Jag har knappt några prylpaket då jag i princip laddar ner det innehållet jag vill ha istället. Spelet blir roligare med prylar som man själv har valt ut och som faktiskt faller en i smaken.
Utan mitt CC (Custom Content a.k.a eget innehåll) skulle mitt spel inte alls kännas lika personligt. När jag bygger hus använder jag mina favoritdörrar och favoritfönster. Jag inreder enligt min personliga smak, så som jag skulle inreda det i verkligheten, och det hade inte varit möjligt för mig utan CC. Jag laddar ner mönster och byggföremål, möbler och dekorationer. Och bilar!

Vad gäller simmarna tycker jag att även dem blir mer personliga och unika med CC, och några sliders. Jag laddar ner kläder och accessoarer, ögonbryn och frisyrer, ögon och hudtoner, Smink och tatueringar.

Jag kommer skriva ihop ett inlägg och länka till de sidorna jag mest laddar ner ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar