söndag 17 juli 2016

[TS3] Denton | Hemma hos Daytona



Välkommen hem till mig! Nu är det dags för en liten house tour.



Jag bor i ett trevligt funkisvillaområde i Hidden Springs. Huset är fördelat på två plan med fem rum och kök och är omgiven av en liten trädgård. Här är framsidan! Vi går in och börjar med plan ett...



Våningsplan ett har en öppen planlösning mellan hall, kök, matsal och...



... vardagsrum. Från vardagsrummet kan man ta sig ut på en liten veranda och ut i trädgården.



En våning upp har jag mitt sovrum och kontor, plus ytterligare två sovrum som ni får se vid ett senare tillfälle då det är kaos i dem just nu på grund av renoveringen.



Och ett badrum har jag också, såklart!



Och avslutningsvis en bild på baksidan. Hit ska jag köpa utemöbler och kanske plantera något träd eller buske. Jag funderar även på ett spabad.

Det var allt jag hade att visa ifrån mitt hem just nu :)

/ Daytona

4 kommentarer:

  1. Du är så himla duktig på att inreda och bygga! Vore kul om du kunde tipsa mer om inredning och kanske länka till saker du har i dina hus och så. Verkligen en stor inspirationskälla för mig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack! Det ska jag göra, inreda och bygga är ju trots allt det jag gör mest :)

      Radera
  2. (och det var Sara, Simsdeluxe som skrev kommentaren, verkar inte som att man kan fylla i namn och blogg när man kommenterar?)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du sa till, det är åtgärdat nu.

      Radera